Nak tau lebih lanjut?? Klik la...\(^0^)/

Selasa, 6 Disember 2011

Perancangan Cuti Tahun Ini

Cuti sekolah pun dah ujung-ujung...kesian kat anak-anak saya, lagi-lagi Hakim....asal celik mata pagi mesti cakap "Ummi keje ker hari nie, bila ummi nak cuti" aduhhh!!!! rasa nak menangis tau bila anak tanya mcm tu...

Dan saya memang ada perancangan nak bawa mereka jalan-jalan dan tempat yang terbayang dalam otak saya adalah tempat main air...tapi bukan di laut, bukan air terjun, bukan juga di sungai, paya apatah lagi parit ...#poyo la saya nie kan (#_#)* saya bercadang nak bawa mereka di Wet World ..kat mana?? a..la...dekat2 jer...kat batu pahat tu.... mak dan adik2 saya dah pergi..mereka cakap best boleh la...dan saya teruja nak kesana...bukan anak-anak jer teruja...saya pun teruja tau...ahaks!!!

tgok gmbr nie jer pun hati saya dan terlonjak2..lom jejak lagi


ada benda nie tak kat sana ? Nnti dah g saya update ea ada ke tak benda alah nie
Bila nak perginya?? Dalam masa terdekat nie jgk la....memandangkan En. suami pun dah apply cuti so saya siap sedia ajer la barang-barang. Harap percutian kali ini akan memberikan senyuman lebar dimuka anak2 saya...semoga semuanya berjalan lancar dan selamat. InsyaAllah..Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan