Nak tau lebih lanjut?? Klik la...\(^0^)/

Sabtu, 17 Disember 2011

Facebook...

Rasa semakin hari semakin mcm tak best dlm pesbok...tambah2 plk makin ramai plk freind dlm pesbok saya yg ntah pe2 perangai...yg lelaki dgn lelaki yg pompuan dgn pompuan...kalo setakat kekwn biasa tu normal la kan..nie tak...ermmm(faham2 jer la)...saya tgok gegambar diorg terasa mcm ada syer lak kat SANA nanti...haish!!!

Itu kes sesama jenis...kes yang status mak org & janda tapi lagak mcm anak dara...pun sgt memualkan...yang bertindak mcm tak masuk akal pun ada...aktiviti sosial mcm tak ingat tanggungjwp pun ada....yg ada anak tapi sorok anak pun ada...perasan baik n bagus pun satu hal...mcm2...kang kita cakap direct memalukan dia lak kan..

Rasa mcm nak teminate jer acc. pesbok saya tapi ku fikir-fikir ada 1-2 penjual yg brg dia saya pakai bagus sekali...n kalo ttp acc. pesbok maka terputus la hubungan....so saya biarkan ajer la acc. pesbok tu..nak buang org2 yang saya tak berkenan mcm tak sampi hati plk...yer la nnti tersinggung plk kan....saya kan baikkkk...erk!!!#pitam# dan...rakan2 lama pun ada..yang baik2...tu yg dilema jer nak terminate...biar jer la kan...yang pasti saya tgh meluat dgn seseorg dipesbok...


buwerrkkkkk!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan