Nak tau lebih lanjut?? Klik la...\(^0^)/

Sabtu, 17 Disember 2011

Facebook...

Rasa semakin hari semakin mcm tak best dlm pesbok...tambah2 plk makin ramai plk freind dlm pesbok saya yg ntah pe2 perangai...yg lelaki dgn lelaki yg pompuan dgn pompuan...kalo setakat kekwn biasa tu normal la kan..nie tak...ermmm(faham2 jer la)...saya tgok gegambar diorg terasa mcm ada syer lak kat SANA nanti...haish!!!

Itu kes sesama jenis...kes yang status mak org & janda tapi lagak mcm anak dara...pun sgt memualkan...yang bertindak mcm tak masuk akal pun ada...aktiviti sosial mcm tak ingat tanggungjwp pun ada....yg ada anak tapi sorok anak pun ada...perasan baik n bagus pun satu hal...mcm2...kang kita cakap direct memalukan dia lak kan..

Rasa mcm nak teminate jer acc. pesbok saya tapi ku fikir-fikir ada 1-2 penjual yg brg dia saya pakai bagus sekali...n kalo ttp acc. pesbok maka terputus la hubungan....so saya biarkan ajer la acc. pesbok tu..nak buang org2 yang saya tak berkenan mcm tak sampi hati plk...yer la nnti tersinggung plk kan....saya kan baikkkk...erk!!!#pitam# dan...rakan2 lama pun ada..yang baik2...tu yg dilema jer nak terminate...biar jer la kan...yang pasti saya tgh meluat dgn seseorg dipesbok...


buwerrkkkkk!!!



Rabu, 14 Disember 2011

Baru Pandai....

Actualy saya baru jer pandai nak upload2 video nie...korang boleh tgok tak video nie ?? kalo tak leh komen yer...dan video nie senget...korang kene sengetkan kepala kalo nak tgok ...dannnnn korang akan dgr la suara ahkak yang nyaring....wahahhaha...#kantoi!!!**
video
Gelak sapa paling kuat??



**Ok, saya dah tegakkan video...pun baru jer pandai nie...hoooreyyyy**

 

Menangis Dalam Senyap

Semalam malam...masa tu saya tgh mandi..keluar dari bilik air jer trus nampak Hakim tgh menangis dlm diam elok duduk betul2 depan pintu bilik air....terus sayu hiba hati saya tgok Hakim menangis gaya gitu...sakit tau nangis dalam diam...korang penah tak mengalaminya...sapa penah menangis dalam diam tau la rasanya mcm mana...peritttt....pedihhh...huhuhuhu

Saya tanya kenapa Hakim nangis...Hakim jwp Damia koyakan wall deco bilik dia (yang tampal2 tu)...Saya jengah dalam bilik dia..mmg betul habis Damia koyakkan deco tu..habis satu persatu dia tanggalkan rama2 dlm bilik Hakim...saya tegur la dlm erti kata lain marah Damia...menampakkan sket saya menyebelahi Hakim...tau apa reaksi Damia...dia lari sambil ketawa2...aduyaiii....Damia mmg suka sakat abang dia...dan abang dia hanyalah bersabar + menahan perasaan...Sabar yer anak hero ummi...gitu la gayanya jadi abang..


peace!!! Hakim yang cool..


Saya tampal semula deco2 tu..sambil tampal2 tu saya bebel kat Damia..ayat plk kasi Hakim rasa dia diberi perhatian yg lebih...lps siap tampal tau apa saya dapat?? Saya dapat kata azimat dari Hakim..Apa dia?? "Kita saaaaayangggg ummi" ungkapan tu pasti saya dapat setiap hari & berulang kali dari Hakim. Terasa diri sangat disayangi...Damia belum berapa pandai nak cakap tapi dari gaya tu kadang2 dia tunjuk jgk yang dia sayang saya...


yeahhh!!!dapat anak tudung ummi...

Untuk anak2 ummi....sampai bila2 dunia akhirat ummi sayang korang..muahhh!!!


Mereka penyeri hidup saya (^_^)

Selasa, 13 Disember 2011

Hey le le le le le le oohh!!oohh!! Hey le le le le le le aahh!!aahh!!

Hari tu anak saya, Hakim ada suruh saya nyanyi lagu "Selamanya - Harimau Malaya" tapi hari tu saya mmg tak tau lagu tu macam mana & saya dok fikir mana lak dia dgr lagu tu kan...

Dan dah 2-3 hari nie asik la lagu tu bermain2 di kotak fikiran saya. Best jugak!! He..he..he...saya siap download lagi masuk hp..mesti Hakim suka...
*terbayang gaya hakim nyanyi siap gelek2 vontot lagi :-)*


Selamanya Harimau Malaya
Ultras Malaya Feat. Joe Flizzow , Carleed & Altimet


Selamanya!!!Selamanya!!!Selamanya!!! HARIMAU MALAYA!!!
Selamanya!!!Selamanya!!!Selamanya!!! SOKONG MALAYSIA!!!


Hey le le le le le le oohh!!oohh!!

Hey le le le le le le aahh!!aahh!!2x

HARIMAU MALAYA!!!

HARIMAU MALAYA!!!

HARIMAU MALAYA!!!

HARIMAU MALAYA!!!



Hey le le le le le le oohh!!oohh!!

Hey le le le le le le aahh!!aahh!!2x



(Altimet)

Inilah tunah tumpahnya darah ku,

Negara pasukan biarlah hanya satu,

Harimau kami berlari laju,

belang nak tertanggal dari baju,



Harimau kami cekap gelecek,

Pertahanan lawan tumbang sederet,

Bila turun padang berumahkan gelanggang,

Kalau berani mari bersandang….



Selamanya!!!Selamanya!!!Selamanya!!! HARIMAU MALAYA!!!

Selamanya!!!Selamanya!!!Selamanya!!! SOKONG MALAYSIA!!!



Hey le le le le le le oohh!!oohh!!

Hey le le le le le le aahh!!aahh!!2x



HARIMAU MALAYA!!!

HARIMAU MALAYA!!!



(Joe)

Semua berlari hingga tiada keringat,

GOL pertama untuk negara kedua untuk pingat,

Bila atas padang main tak ingat,

Tiap hantaran kemas tiap gerak ligat,



Pernahkah ada harimau yang jinak?,

Jawapannya tidak semestinya lincah,

Penyokong ke stadium beranak pinak,

Untuk mu MALAYSIA kami ke sana….


Selamanya!!!Selamanya!!!Selamanya!!! HARIMAU MALAYA!!!
Selamanya!!!Selamanya!!!Selamanya!!! SOKONG MALAYSIA!!!


Hey le le le le le le oohh!!oohh!!

Hey le le le le le le aahh!!aahh!!2x



HARIMAU MALAYA!!!

HARIMAU MALAYA!!!



(Carleed Khaza)

Hey,nari kita semangat,

HITAM KUNING terpahat,

Mari kita berjuang,

Tempur berperang di padang,



Sekali lagi,

Maju lagi,

Serang lagi,

Gagah berani sebati,
Tidak genat tenang,

Dengar sorakan Gemilang,

HARIMAU MALAYA PASTI MENANG!!!



Selamanya!!!Selamanya!!!Selamanya!!! HARIMAU MALAYA!!!

Selamanya!!!Selamanya!!!Selamanya!!! SOKONG MALAYSIA!!!



Hey le le le le le le oohh!!oohh!!

Hey le le le le le le aahh!!aahh!!2x



HARIMAU MALAYA!!!

HARIMAU MALAYA!!!


Dah nyanyi?? Apa?? Tak sedap??
 Download sini pastu nyanyi sekali lagi...berkali2 pun ok..mesti korang rasa bersemangat (^_^)



Isnin, 12 Disember 2011

Pening Kepala!!!!

Dah 2 hari saya pening kepala...

Letih yang tak hilang bersambung-sambung letihnya...

Tidur yang tak cukup di tambah susah hati..susah hati kenapa?? Nanti saya story ea..

Kepala saya rasa mcm nenong-nenong gitu..nenong2 tu mcm mana Cik. Lela??

Macam gambar kat bawah nie...


sumber : google
 Nenong-nenong tak kepala u olz tgok gmbr tu?? Wahahahah...sapa yg pening tgok gmbr tu mmg bertambah pening la jwpnya...ok2 tgok gmbr org pening kapla yang nie pulak...confirm korang tersenyum....

Sumber : Google
Auwwww!!! Cute kan....