Nak tau lebih lanjut?? Klik la...\(^0^)/

Rabu, 14 Disember 2011

Menangis Dalam Senyap

Semalam malam...masa tu saya tgh mandi..keluar dari bilik air jer trus nampak Hakim tgh menangis dlm diam elok duduk betul2 depan pintu bilik air....terus sayu hiba hati saya tgok Hakim menangis gaya gitu...sakit tau nangis dalam diam...korang penah tak mengalaminya...sapa penah menangis dalam diam tau la rasanya mcm mana...peritttt....pedihhh...huhuhuhu

Saya tanya kenapa Hakim nangis...Hakim jwp Damia koyakan wall deco bilik dia (yang tampal2 tu)...Saya jengah dalam bilik dia..mmg betul habis Damia koyakkan deco tu..habis satu persatu dia tanggalkan rama2 dlm bilik Hakim...saya tegur la dlm erti kata lain marah Damia...menampakkan sket saya menyebelahi Hakim...tau apa reaksi Damia...dia lari sambil ketawa2...aduyaiii....Damia mmg suka sakat abang dia...dan abang dia hanyalah bersabar + menahan perasaan...Sabar yer anak hero ummi...gitu la gayanya jadi abang..


peace!!! Hakim yang cool..


Saya tampal semula deco2 tu..sambil tampal2 tu saya bebel kat Damia..ayat plk kasi Hakim rasa dia diberi perhatian yg lebih...lps siap tampal tau apa saya dapat?? Saya dapat kata azimat dari Hakim..Apa dia?? "Kita saaaaayangggg ummi" ungkapan tu pasti saya dapat setiap hari & berulang kali dari Hakim. Terasa diri sangat disayangi...Damia belum berapa pandai nak cakap tapi dari gaya tu kadang2 dia tunjuk jgk yang dia sayang saya...


yeahhh!!!dapat anak tudung ummi...

Untuk anak2 ummi....sampai bila2 dunia akhirat ummi sayang korang..muahhh!!!


Mereka penyeri hidup saya (^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan