Nak tau lebih lanjut?? Klik la...\(^0^)/

Rabu, 9 Disember 2009

Seminggu sudah Damia tak beyak..

Risaunyer hati nie sbb Mia dah nak seminggu tak beyak...ok ker erk!!!kentot dia busuk tapi tak beyak2.Bayi usia 4 bulan tak beyak hampir seminggu ok ker????Tengok Mia ok jer tak nangis tak meragam....cuba jgk urut-urut perut dia, ketawa la plk dia....ermmmm....masa Hakim dulu pun pernah macam nie aku tak keruan kat tempat kerja....tiap hari mesti tanya kat pengasuh dia dah beyak ke blum....sampai la satu hari (ada la dalam seminggu lebih gitu) pengasuh siap sms bagitau yang Hakim dah beyak...fuh!!!lega.....tu cerita Hakim...


Skrg nie Mia pun nak ikut cerita abang dia ker....risau.....risau....Aku risau sgt bukan apa....minggu lps aku ada la gegatal bagi Mia makan, tapi bukan la makan nasi. Aku bagi Mia makan biskut "MIRNA"...tapi aku bancuh cecair....sebelum nie pernah la bagi separuh je 2-3 hari sekali ...tapi minggu lps ku bagi sebiji setengah...kenapa bagi banyak mcm tu ? sbb aku tgok Mia dah pandai makan, tengok dia makan pun excited gitu...siap nyoyot2 bibir...tu sebab la aku bagi lebih...tapi tak sangka la plk jadi mcm nie...boleh jadi ke sbb aku bagi biskut tu jadi mcm nie....aku bancuh cecair sgat....Apa nak buat nie???? :-(

11/12/2009-2.45pm
"Alhamdulillah...Damia dah beyak...pengasuh dia cakap Damia beyak pekat. Mesti sbb aku bagi biskut tu....lps ni tak nak bagi la....tunggu Damia dah 6 bulan ye sayang...... (^_^)"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan