Nak tau lebih lanjut?? Klik la...\(^0^)/

Jumaat, 20 November 2009

Joyah spot dgn result UPSR...

Joyah!Joyah!!!walaupun Joyah bagus jgk result dia 4A 1B...aku dulu 1A pun tak de....mak pernah cakap kalau result dia bagus nak antar Joyah nie ke SMKA...ntah nak r tak si Joyah nie tak tau lagi...Joyah nie adik aku yang ke-9....dia sesatunya adik pompuan aku....walaupun jarak dia dgn aku 15 tahun saiz dia agak besar....kasut saiz org besar2, kalah aku yang masih pakai kasut saiz 4@5...kalau cerita ttg Joyah nie mmg tak habis..lain kali la cerita...sebelum tutup cerita nak bagi tau la nama Joyah nie sebenarnya "Siti Nuraimi Laily" dapat gelaran Joyah sebab suka  nyampuk dan sibuk nak tau kalau aku n mak berbual...padan muka, kan dapat gelaran Joyah!!

*Gambar asal dirahsiakan sbb empunya badan takut glamour*