Nak tau lebih lanjut?? Klik la...\(^0^)/

Jumaat, 13 November 2009

yeah!yeah! dapat komputer baru.... :-)

Hari ni satu ape keje aku tak buat...sbbnya semalam dapat dapat e-mail bagitau aku akan dapat komputer baru so pepagi lagi aku terus "back-up" n buka2 ape yang patut. Bila dapat jer komputer baru aku mcm jakun lak...sbbnya skrin baru nie lebar n besar, terang pulak tu...5 tahun lbih kurang aku pakai skrin lama yg monitor gabak tu....bila dapat yg canggih nie rasa rabun aku nie mcm tak rabun lak....tambah lak masukkan balik data2 yang aku "back-up"...esok insyallah aku buat keje....( dah ujung2 tahun nie, tambah lak aku baru nak keje dari cuti bersalin malas aku tu tahap gaban wo....tak baik erk!!!!)


Jap lagi nak balik...nak masak ape malam nie...ikan, ayam dah habis tgl sayur...erm....a..hah!!!


2 ulasan:

  1. Cuba peratikan betul2. Yg penting jenama cap ayam...hehehe. I like it!

    BalasPadam
  2. Sadin pun ok what.... Didalam ikan di luar ayam..itulah srdin cap ayam!!!!Masak lebih sikit...Hantar kat kite ngan kak ct...

    BalasPadam