Nak tau lebih lanjut?? Klik la...\(^0^)/

Jumaat, 20 November 2009

Penyeri hidup & penyejuk hati...






Siti Nurdamia Uzma...anak ku yang ke-2...kini usianya hampir 4 bulan. Pelbagai ujian dan alahan ku alami semasa hamilkan dia...pengsan, sesak nafas, muntah2 jgn cakap..tak lalu makan hampir 4 bulan n gatal2 yg ku alami kini telah berlalu. Kepayahan n kesedihan ku semasa hamilkan dia juga berbaloi..DAMIA adalah hadiah yang terbesar n paling bernilai ku perolehi untuk tahun ini (2009). Walaupun banyak alahan semasa hamilkan Damia, Alhamdulillah semasa lahirkan dia amat senang sekali...dan aku berjaya melahirkannya secara normal....



Sebelum nie pun pernah dapat hadiah besar n bernilai mcm DAMIA...siapa dia???Memperkenalkan....jeng!jeng!!jeng!!!....



 



 Ahmadinejad Hakim...anak ku yang pertama...kini usianya 3 tahun...ku milikinya pada April 2006...masa hamilkan Hakim alhamdulillah aku tak mengalami banyak masaalah...cuma masaalah berat badan n kuat makan je yg aku alami...berat badan aku naik mendadak semasa hamilkan Hakim...ada yang gelar aku dah macam Erra dalam cerita "Cinta Kolestrol"...sungguh pun besar tak kene dgn saiz badan aku yg kecik nie aku sihat n cergas...cuma aku mengalami masaalah masa nak lahirkan Hakim hingga aku terpaksa di ceaser....Walaupun ceaser n aku miliki parut di perut aku tak pernah menyesal untuk itu semua....

Kini aku rasa bahagia n bertuah memiliki mereka...Happy sangat!!!Alhamdulillah...
Terima Kasih Ya Allah n juga suami ku kerana mengizinkan zuriatnya berada didalam rahim ku....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan