Nak tau lebih lanjut?? Klik la...\(^0^)/

Jumaat, 15 Januari 2010

Perkembangan Damia yang mengembirakan..

Damia dah pun berusia 5 bulan, masa pergi enjet dia minggu lepas berat dia sekarang dah 7kg dan nampaknya berat Damia naik dengan baik..masa dia lahir 3.6kg, usia 1 bulan 4.8kg, usia dia 2 bulan 5kg, 3 bulan 6.3kg 4 bulan tak pulak aku pergi timbang sbb 4 bulan tak de kene enjet..dan rasanya berat Damia naik lagi sbb aku mmg dah tak larat nak pegang dia lama-lama tambahan pulak sekarang dia kalau didirikan asik nak melonjak-lonjak aje...Damia pun dah pandai meniarap dan berpusing dengan laju...angkat dada & punggung ...Aku tengok Damia nie kalau aku suap abang dia makan, mulut dia bising dan menangis. satu hari tu aku pun suap la nasik yang aku lenyek kat mulut dia...dengan pantas dia menyoyot dan nangis semula..sejak dari hari itu aku bagi Damia makan bubur nasi yang dilenyek...setakat nie alhamdulillah proses pembuangan tak ada masaalah. Takut jgk perkara lama berulang kembali...heheheh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan